Proces-Verbal
al sedintei Biroului Federal
din 20.08.2019 reluata in data de 21.08.2019

Sedinta a avut loc la ora 20.00 prin teleconferinta.

Au participat:
Piciu-Gindac Raluca
Nitu Ionut
Sandu Viorel
Karaman Geza
Catalin Gheorghe
Gagenoiu Romeo

 

Ordinea de zi:
1. Participarea si organizarea calificarilor pentru Qubica AMF.
2. Eliberarea adeverintelor privind media anuala, urmare a solicitarii acestora de catre jucatori, in vederea participarii la anumite turnee.
3. Organizarea unui turneu tip OPEN sub egida F.R.B.
4. Regulamentul C.N. – echipe, individual, duo, trio.
5. Organizarea unor noi competitii – Cupa Romaniei si Trio feminin.

S-a hotarat:
-       S-a hotarat in unanimitate participarea si organizarea unui concurs de calificare in perioada 04.10-06.10.2019, urmand ca Regulamentul sa fie intocmit si publicat in cel mai scurt timp. De asemenea, in functie de disponibilitatea salilor, se va anunta si locatia unde va fi organizat.
-       Se va proceda la eliberaea acestor adeverinte imediat dupa ce vor fi calculate mediile jucatorilor, deoarece pana in prezent nu au fost realizate. De asemenea, se va corecta si defini clar in regulament modalitatea de calcul asa cum s-a stabilit in prezenta sedinta de B.F. (pct. 3.2.12 din Regulament).
-       In unanimitate s-a hotarat ca in perioada 04.10.2019 – 06.10.2019 sa fie organizat un turneu FRB, calificarile pentru  QUBICA AMF si primul turneu de individual. Fiecare competitie va fi taxata separat, in functie de dorinta de participare si cum opteaza fiecare jucator. Se vor  publica regulamentele pentru turneu si Qubica AMF in cel mai scurt timp.
-       Referitor la regulamentul C.N., fata de regulamentul elaborat de catre Comisia de Competitii  si raportat la propunerile membrilor B.F., se stabilesc urmatoarele:
a.     Se vor permite maxim 2 amanari de echipa. Fiecare amanare trebuie  sa se joace pana la etapa urmatoare, iar cand s-a hotarat amanarea de catre cele doua echipe, acestea sunt obligate sa comunice Comisiei de  competitii  data la care vor juca.
b.   S-a votat in unanimitate excluderea pantalonilor de trening ca si tinuta de joc.
c.    Festivitatea de premiere va avea loc dupa fiecare finala, iar in incheierea sezonului, va fi organizata si o gala.
d.   Se iau in calcul 3 din 5 turnee individuale.
e.    Premierea celor 3 categorii de copii. Organizarea de turnee la juniori pe plan local. Doar finala centralizat. Se voteaza in majoritate. Se va intocmi regulamentul.
f.     Cu majoritate de voturi se hotaraste inceperea campionatului cu turneul tip open, calificarile pentru Qubica si turneu ce va conta la individual, in data de 04.10.2019.
g.    Echipele gazda‚ care isi aleg locatia isi negociaza tarifele si achita in totalitate etapa respectiva.

 
S-a incheiat la 00.34 si s-a hotarat reluarea la ora 20.00 in data de 21.08.2019.
S-a reluat sedinta in data de 21.08.2019, orele 20.00 cu aceiasi membri.

f. S-a hotarat sa se joace play-off-ul in varianta: fiecare cu fiecare. Sistem de punctaj: 6 puncte la individual + 4 puncte in clasamentul pe echipe. Bonus la calificarea in play-off: prima echipa: 10 puncte, a doua echipa 7 puncte, a treia echipa 4 puncte si locul 4 - 3 puncte.
e. Sala unde se va desfasura play-off-ul/barajul va fi aleasa de FRB.
g. Perioada de transferuri si legitimare va fi in timpul pauzelor competitionale de vara si de iarna. 
h. Va fi organizata CUPA ROMANIEI, sistemul de joc fiind ca la Europene/Mondiale – echipe. In unanimitate.
i. S-a votat in unanimitate introducerea unei competitii de trio feminin.
j. Comisia de arbitraj o sa instruiasca arbitrii ca in situatia in care exista probleme in timpul etapelor si nu exista un reprezentat al Comisiei Tehnice, sa contacteze telefonic comisia.
k. S-a votat sa existe un singur turneu de calificare Duo/trio + finala.
l. Se vor accepta doar vizele de la medic de medicina sportiva. Clubul este obligat sa trimita viza catre FRB inainte cu 3 zile ca jucatorul sa joace in competitie. In caz contrar viza va fi prezentata la meci, iar arbitrul o va verifica in prezenta capitanilor ambelor echipe.
m. Se va reface regulamentul cu toate cele stabilite si va fi trimis catre cluburi spre analiza si formularea de obiectiuni sau propuneri.
◄ Înapoi